ČAS VADBE:
5 minut

VRSTA VADBE:
Program za vsakogar

TEŽAVNOST:
2

REKVIZITI IN OPREMA:
Blazina

FOKUS:

 

 

 

 

DELITE NA:

 

OPIS:
Ste že slišali za tibetanske vaje oz. obrede pomlajevanja? Gre za 5 obredov, s katerimi vplivamo na vseh 7 energijskih središč–vrtincev v telesu. Hindujci jim pravijo čakre. V zdravem človeku se vsaka čakra vrti oz. vibrira z veliko hitrostjo. Tako omogoča življenjski energiji – prani, da se dviga skozi endokrini sistem. Če se ena ali več čaker začne počasneje vrteti je dotok življenjske energije zaviran ali celo ustavljen. To pa je le drugo ime za staranje ali bolezen.
Najhitrejši način, da si povrnemo zdravje, mladost in življenjsko moč je, da znova pospešimo vrtinčenje čaker. To pa dosežemo s petimi obredi. Vsak obred je zase koristen, vendar je najbolj učinkovito, da jih opravljamo skupaj.
Za začetek priporočam, da vsak obred naredite 3-krat. Nato pa vsak teden dodajate po 2 ponovitvi. In tako naprej vsak teden, dokler ne dosežete polnih 21 ponovitev obredov na dan.

Vadite lahko zjutraj ali zvečer, ali oboje. Obrede izvajajte vsaj ur po jedi, najbolje pa kar na tešče. Pred začetkom je dobro popiti kozarec ali dva mlačne vode z limono. To je dobro za razstrupljanje in hidracijo organizma.

Dihajte globoko in v enakomernem ritmu s prsnim košem. Med obredi si vzemite nekaj trenutkov, naredite par vdihov in izdihov in se popolnoma sprostite.

Obrede izvajajte brez sile in naprezanja, sproščeno in ritmično.

 

OBREDI:
1. obred – vrtenje (Energija)
S to vajo pospešite pretok ener¬gije v telesu. Stojite sproščeno in umirjeno, roke iztegnete v odročenju, prsti so skupaj, stopala pa v širini bokov, dlani obrnjene v tla. Zavrtite se v smeri urinega kazalca. Ne vrtite se v nasprotni smeri in ne pretiravajte z vrtenjem. Ves čas imejte pogled usmerjen v isto točko, nato pa glavo čim hitreje obrnite. Tako boste preprečili vrtoglavico in neravnotežje.

2. obred (Zemlja)
Ležite na hrbtu in dlani položite poleg nog na tla. Vdihnete, hkrati dvignete glavo in noge, Glavo (brado) čimbolj približajte prsnemu košu. V kolikor imate težave v križu, vajo izvajajte s pokrčenimi nogami (koleni). Zadržite dih, nato pa glavo in noge med izdihom počasi spuščate nazaj v začetni položaj.

3. obred (Zrak)
Tretji obred morate izvajati takoj za drugim. Tudi ta obred je zelo preprost. Pokleknite na tla z vzravnanim telesom in spodvitimi prsti na nogah. Dlani položite na mišice stegen. Na izdih sklonite glavo navzdol, dokler se z brado ne dotaknete prsi. Na vdih nagnete glavo in vrat nazaj in se hkrati upognete nazaj tako, da vleknete hrbtenico, Nato se vrnete v izhodiščni položaj in obred ponovite.

4. obred (Voda)
Sedite na tleh, stopala so v širini bokov, dlani na tleh ob stegnih, glava pa na prsih. Vdihnete in hkrati dvignete telo naprej in navzgor, glavo potisnete nazaj in napravite most. Za trenutek zadržite dih, potem pa se med izdihom usedete v prvotni položaj.

5. obred (Ogenj)
Vajo pričnete na vseh štirih. Z izdihom izvedete strešico oz. piramido. Pete potisnite ob tla, ter brado naslonite na prsi in poglejte popek. Za trenutek zadržite dih. Sledi vdih in spust v kobro. Pri tem glavo potisnite čimbolj nazaj. Nato se vrnite v izhodiščni položaj in vajo ponovite.

5 obredov pomlajevanja zaključite tako, da se usedete na peti, hrbet naj bo čimbolj raven. Naredite še par vdihov in izdihov in se čimbolj sprostite.

Sčasoma naj obredi postanejo del našega vsakdana in vsaka nova izvedba bo lahkotnejša in lažja. Če boste redno vadili in začeli tudi na druge načine skrbeti za svoje telo, boste kmalu opazili pozitivne spremembe. Telo bo dobivalo skladnejšo obliko, počutili se boste prenovljeni, okrepljeni in vaš lahkoten korak in mladosten videz bodo zagotovo vsi opazili.

 

STRUKTURA VADBE:
- sklop 5 vaj - obredov,
- na začetku 3 ponovite, nato postopoma do 21 ponovitev na dan,
- brez odmorov,
- dihajte globoko in v enakomernem ritmu.


Prosimo, podajte svoje mnenje o vajah. Vaje so:

  • Odlične, delam jih večkrat tedensko. (0%, 0 glasov)
  • Dobre. (0%, 0 glasov)
  • Pretežke, saj ne morem izvesti vseh vaj v celoti. (0%, 0 glasov)
  • Slabe, saj se po njih počutim slabo. (0%, 0 glasov)

Število anketirancev: 0

Glasuj

Loading ... Loading ...


Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen.