ČAS VADBE:
12 minut

VRSTA VADBE:
Joga

TEŽAVNOST:
2

REKVIZITI:
Blazina>

FOKUS:

 

 

 

 

DELITE NA:

 

OPIS:
Zate sem sestavila vaje, s katerimi se odpira prsni koš. Zakaj? Zato, ker v prsnem košu ležijo tvoja pljuča in srce. In ravno na tem področju si ljudje najpogosteje nadenemo oklep. Ta je posledica prevelikih fizičnih in psihičnih bremen, ki si jih pridno nalagamo skozi življenje, odložiti pa jih pozabimo.

Zaradi pretežno sedečega načina življenja in slabih gibalnih navad, prsni koš postaja trd oklep, ki ogroža delovanje notranjih organov ter dihanje in s tem seveda tudi naše zdravje. Zgornji predel hrbtenice se zadaj zaradi prisiljene drže ukrivi v kifozo, mišice tam postanejo šibke in ohlapne. Sprednji del prsnega koša s sedenjem nenehno stiskamo in posledično krčimo prsne mišice. Prsni koš tako postaja trd oklep, v katerem je vedno manj prostora. Dihanje je oteženo, plitko in površno, notranji organi pa dobivajo vedno manj hrane, saj so slabo prekrvavljeni in oživčeni ter nepredihani. Najmanj prostora imajo pljuča, ki pri svojem delovanju nujno potrebujejo prostor, da se lahko širijo in ožijo.

Vaje so sestavljene tako, da enakomerno poskrbijo za ravnovesje mišic na obeh straneh enako. Osnova je v tem, da se prsne mišice raztegujejo, sproščajo in odpirajo, mišice zgornjega dela hrbta pa se krepijo.
Z vajami, s samomasažo in dihalnimi vajami si lahko sami veliko pomagamo. Odpravimo različne zastoje v telesu. Poženemo limfni sistem in s tem odplavljanje strupov, kar pripomore k celostnemu čiščenju telesa. Sprostimo zategle ter krepimo šibke mišice. Predihavamo telo in s tem vnašamo v telo več kisika, ki ga nujno potrebuje vsaka celica našega telesa. Odpiramo prsni koš, da bo ta močen, prožen in elastičen. Osvobajamo živčne poti. Povečujemo dotok krvi in s tem hranljivih snovi, do mišic in organov. Učinkov je mnogo. V skripti, ki jo prilagam so napisani za vsako vajo posebej in še bi se lahko kakšen našel.

Zato pa brez izgovorov vadi, dihaj, masiraj se, veliko se sprehajaj po gozdu, smej se in objemaj. Življenje je lahko ena sama radost, če si ga takšnega narediš! Sprosti misli, tako bo tvoje telo imelo več energije za pripravo na zimo. Narava se pospravlja vase, posnemajmo jo!

Video je posnet po priročniku, ki ga najdete na naši spletni strani prirocniki.mojaxis.si.

 

STRUKTURA VADBE:
- vaje
- dihanje
- samomasaža

Za pomoč pri izvajanju vaj si lahko pomagate tudi s priročnikom spodaj (klik na sliko za prenos)


W3Schools


Prosimo, podajte svoje mnenje o vajah. Vaje so:

  • Dobre. (100%, 1 glasov)
  • Odlične, delam jih večkrat tedensko. (0%, 0 glasov)
  • Pretežke, saj ne morem izvesti vseh vaj v celoti. (0%, 0 glasov)
  • Slabe, saj se po njih počutim slabo. (0%, 0 glasov)

Število anketirancev: 1

Glasuj

Loading ... Loading ...


Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.